尹光演唱會 (1991年1月) 紅館

90-91年無厘頭風大盛, 尹光的不文歌亦登上大雅之堂, 維基資料 : 91年1月, 張耀榮因替某歌手開10場演唱會票房慘淡, 賠了近800萬, 為了止蝕, 因而cut場數, 餘下檔期臨時邀請尹光開個唱, 在沒有任何宣傳和準備下, 賣出七成門票, 表演嘉賓朱咪咪亦很受歡迎. 同年3月, 尹光在紅館再開一場演唱會, 表演當日下午, 紅館外出現長長人龍, 萬多個座位全部爆滿. 91年8月, 他再在紅館添食一場, 成為一年三次登上紅館的歌手.
(2014年蘋果日報尹光訪問) 91年,尹光在紅館開演唱會,開場前幾日只賣出幾千張飛,到開騷一刻,突然一班巴士、小巴及的士司機收工來紅館撲飛,結果回本。尹光憶述說:「我當時話畀番訂佢,佢話唔好,因為之前有歌星腰斬咗,個場吉咗三日搵我做,又話鍾意聽我啲歌,冇人睇自己睇。當年張生冇乜落廣告,所以啲飛賣唔出,點知開場前紅館打晒蛇餅,結果賣咗八、九成飛,再開三場。」
(2008年蘋果日報張耀榮訪問)「同偶像派開騷,賣票當然冇問題,不過我都好欣賞一啲其他類型嘅藝人,我曾邀請過尹光同朱咪咪開騷,畀機會佢哋紅館大唱口水歌,當時票房只得二、三千,蝕本門都未封到,不過我冇後悔,只因為我乜都想試吓,我預咗要蝕,好彩最後臨開騷,忽然有一架又一架嘅旅遊車接載啲觀眾嚟買飛入場,令我喜出望外,至今都唔知嗰班觀眾喺邊度嚟。」


朱咪咪 (1991) 擔任尹光紅館演唱會嘉賓


葉子楣 尹光 (1991) 尹光紅館演唱會
91年開個唱,尹光唱《數波波》搵到當年最紅波霸葉子楣合唱:「佢一嚟到,記者走晒去佢度,呢個圈係咁㗎啦,一定要睇得開。」

No comments: