劉美君 - 玩玩 (1990)

詞 : 林振強 (原曲 : Samantha Fox - I Wanna Have Some Fun)
林振強這首歌詞寫得幾重手,又「咬咬咬劉美君」,又抱抱又扭扭又錫錫,仲有凍雞,不過用了調笑的方式演繹,減輕了重口味,歌詞講被冷落的女人重拾自由,要出去尋開心,向衰男人報復,歌曲半講半唱,不少獨白富挑逗性,令人想起Madonna,娜姐92年推出關於情色的大碟《Erotica》,劉美君比她行早兩年。89-92年有好幾首歌名用疊字,包括張學友《親親》、林憶蓮《匆匆》《醒醒》、劉美君《依依》,像BB牙牙學語,相當好玩。
https://www.youtube.com/watch?v=pj21rwe6rKY
女白(性感諷刺地) : Hello 你返嚟嗱....
卒之開完晒你個啲乜乜物物會哩咩!
不過今晚.... 咁啱我唔得閒 (笑聲)
男白: 咬 咬 咬 咬劉美君
浪費掉時候 夜夜我等聚頭
但是你扮忙 令人難續接受
剩我在門後 獨自愛撫月球
又像你僕人 長留在背後
現在已是時候 動用我的自由 盡趁艷容還未皺
昨日似木頭 現在動作挑逗
是時候 和旁人浪漫邂逅
今夜就要玩玩 (今夜就要玩玩)
否則活著太簡單(否則活著太簡單)
今夜就要玩玩(今夜就要玩玩)
否則生命太簡單(否則活著太簡單) 
白: Honey 我件露背裝性唔性感0者  嗱聽朝我嘆完早餐 或者會返嚟.... 
唔 又或者唔返.... 你等下囉喎,乖下 (笑聲)
若覺甚難受 若你把淚流 
醜甩肌肉送燒酒 醜醜 醜醜
在午夜時候  若是你心內愁 (白:同自己玩下啦!) 
無閒伴你共懷舊
在這大門外  就是我的自由
為你逗留才悶透 
事實你沒權 命令我忍受
離別平淡 
盡嘗烈的酒
今夜就要玩(今夜就要玩) 
否則活著太簡單(否則活著太簡單) 
身體上下要扭扭(身體上下要扭扭) 
左左右右咬一口(左左右右咬一口) 
身體上下要扭扭(身體上下要扭扭) 
左左右右咬一口(左左右右咬一口) 
要玩玩(要玩玩) 要抱抱(要抱抱) 
要玩玩 要錫錫 要咬咬 咬咬 
你再別要我戴手扣 你已被我放在最後 
我要赴約了 別再追究 (白: 雪櫃有凍雞  留俾你自己玩煮飯仔呀)
今夜就要玩玩  (今夜就要玩玩)
(重唱)今夜就要玩玩  (今夜就要玩玩)
否則活著太簡單  (否則活著太簡單)

No comments: