林敏驄 曾志偉 - 皮球大合唱 (1989)

大串燒, 最出名的是"酒杯敲你個頭, 你阿媽話痛", 其他精句太多未能盡錄.

星河 有一個痴線傻婆
蹉跎 留在銀河躺臥
用歌 於黑暗柔柔拍和
眾星 搬出了一個奇波

光加熱就煮燒鵝
火加歌就燒到攞
若羅記幫你燒兩野
溫度將提高更多

在水中央有爛紙一張仿似滑在湖上
在水中央有爛椅一張仿似掉在湖上
在水中央有爛紙一箱好似劈在湖上

一踫著他 我姨媽叉叉叉
有乜野就 call 我姨媽啦
一踫著她 我姨丈叉叉叉
有乜野都係 call 我姨媽
一踫著他 我姨媽叉叉叉
有乜野就 call 你姨媽啦

啊哈 我要飛往天上
啊哈 我搵過捧牆
啊哈 我要飛往西藏
啊哈 我要搵李翰祥

做個勇敢樁米人
做個勇敢既樁米人

酒杯敲你個頭
你阿媽話痛
因乜解究
酒杯敲你阿麻
你阿公話痛
唔通佢係 你老豆

頭皮多每天 make me cry
頭皮多每天點樣去街
周面頭皮 點分中間界

(掉左鑰匙啊)
再找一回 但願能再找一回
既冇跌到 一定盡量尋回
日後又唔見

這一個夜 我一個人
甘岩過路 拿住條呔
跌低對襪 跌左對鞋
跌埋條呔 踩親隻蟹

在雨中 我郁過你
在店裏 我郁過你
在春天 我郁過你
在冬季 我郁返你

我係上面好地地
你咪嗌我走落來
我最怕 揸飛機
揸得高 會掉落地
啊... 我打死你 大鄉里

喂... 比一個明星名你估 四個字既
(Michael Jackson)
唔係唔係 最尾個字係個d器官黎既
(菲德娜惠)
唔係 低d
(桃麗斯黛)
唔係唔係
(咁係乜野啊)
泰迪羅賓

有一個俺的尿壺
我要把它送給你
那是我的心意
你要對它多珍惜

這片葉給你 留紀念
它可以裝飯 坨住d錢

喂 搵邊個
(我搵楊過)
我係David Bowie你邊個
(超 我David煲湯)
我David煲薑
(咁我David Bowling啊 喂 你個電話幾號啊)
4號
(hello 我想搵你戴帽)
喂 你住係邊度啊
(我住喺印度啊 喂 你一間去邊啊)
我一陣去金邊
(我去海邊啊)
我去紮辮啊
(你屋企響邊度啊)
我屋企響隧道呀
生果點賣 (比錢買囉)
我要兩杯檸茶 兩杯檸水 兩杯奶茶 你要咩
(我要檸奶啊 喂 呢度比唔比搭桌架)
呢度俾俾搭棚吖
喂 我識方太 佢寫《方太與我》你識邊個
(我夠識馬太咯 佢寫《馬太福音》)
咁你貴姓啊 (性騷擾 咁你貴姓啊)
猩猩啊
(勝家班啊)
梗係啦
(做舞獅架)
唔係
(咁做乜野啊)
做衣車啊 你吹啊
(我吸啊)」

好了吧鎖勒 鎖勒 鎖勒 鎖勒
好了吧sofa sofa sofa sofa
好了吧鎖鏈 鎖鏈 鎖鏈 鎖鏈

豬隆豬隆你擦亮眼
永遠永遠擦亮眼
豬腰豬腰你擦亮眼
永遠永遠擦亮眼
豬潤豬潤你擦亮眼
永遠永遠擦亮眼

搵工跳槽 sha la...
搵班啊巫 sha la...

點解我鐘意你
因為你係靚
點解我鐘意你
因為你無病

點解 點解
點解你咁偉大
點解 點解
點解你咁高大

下雨晚上 和你上床
兩個紮住膀胱
煙雨淒迷 共你傾計
分享階級 你似病壞兼痴肺
捉緊你 點知又昏迷

你阿媽拋棄你
剩下你要食自己(哈...)
你阿哥拋棄你
剩下你要食自己(哈...)
你舅父拋棄你
你實要食自己(嘿...)
痛苦中即刻要訓直
哪怕突然逝去(哈...)

我要姑媽倒夜香(我要姑媽倒夜香)
替我姑丈買包臘腸(替我姑丈買包臘腸)
湖畔山色影下相(湖畔山色影下相)
景色優美樂陶漲(景色優美樂陶漲)
我要姑媽倒夜香(我要姑媽倒夜香)
看見街邊一班和尚(看見街邊一班和尚)
憑住張單抽下獎(憑住張單抽下獎)
點知抽了分甜醬(點知抽了分甜醬)
買左幾串臘鴨腸(買左幾串臘鴨腸)
中左幾百盒甜醬(中左幾百盒甜醬)
買左幾串臘鴨腸(買左幾串臘鴨腸)
中左幾百盒甜醬(中左幾百盒甜醬)
買左幾串臘鴨腸(買左幾串臘鴨腸)
中左幾百盒甜醬(中左幾百盒甜醬)
https://www.youtube.com/watch?v=3V9Q_1_8Rzk

No comments: