溫兆倫 - 我的Sara (1986)

曲 : 改編 / 詞 : 溫兆倫
https://www.youtube.com/watch?v=AMBZZ8QB57Y
原曲 : Starship - Sara
80年代中出現不少DJ歌手, 仲有位溫兆倫, 他先在港台電視部主持兒童節目"香蕉船", 然後加入電台做DJ, 再簽約娛樂做歌手, 84年先和何嘉麗等出雜錦碟"五福星", 86年出第一張個人大碟, 主打"我的Sara", 他親自填詞, 當時說Sara就是他舊女友李麗蕊, 賣痴情feel, 估唔到佢之後一再因緋聞搞到聲名狼籍. 這首"我的Sara"其實來自英名歌"Sara", 莎拉這名字幾普通, 可以指很多女孩子, 89年達明一派'天花亂墜"都串爆港式情歌"誰人求其在掛念Linda或叫Sara", 張學友和溫兆倫都是被窒對象. 同年溫兆倫在無線拍"城市故事.


3 comments:

black lab said...

我估 (+少少依稀印象) 呢張碟係《城市故事》之前,因為呢張碟內有兩首亞視劇集嘅歌,估計應該係簽 TVB 與未簽之間籌備嘅。

Anonymous said...

單靠我記憶都有咁可能, 改番先.

撈月亮的人 said...

Some info...

1986年7月初世界盃決賽西德對阿根廷, 無線、亞視同樣有直播。
亞視在半夜開波前,就是播了十二金牌主題曲的MV, 溫生做番男主角。
到7月中,城巿故事便啟播了。