上山安娜 - 小野貓 (1986)

Do You Wanna Dance
曲 : 改編 / 詞 : 古倩敏
https://www.youtube.com/watch?v=UBf1g9pUx1U
原曲 : Bobby Freeman - Do You Want to Dance

86年樂壇新人,Anna Ueyama,中日混血兒,曹查理外甥女,張智霖表姐,當然86年張智霖還未出名。只記得有個女歌手賣青春靚樣,但聲線和歌藝就不太靚,走豪放路線,封面一副高潮樣,三首主打都是跳舞歌,一行出來個朵就叫做「小野貓」,主打歌《Do You Wanna Dance》,仲有《發電站》、《火山的化身》,西得徹底,擺明向麻甩佬/仔進攻。
上山安娜後來改名上山詩鈉,轉做保險,成績斐然。她嫁過兩次,生了一個女,第二任老公是警司,婚姻只維持數年,離婚後與俞琤傳緋聞。上山是梅艷芳等的"九龍女"之一,與大明星熟稔,很多藝人出事時,如梁家輝醉駕出意外,均由她到警署擔保;張國榮跳樓身亡當晚,亦由她到西環殮房認屍。她最近開火鍋店,梁朝偉、張學友、張家輝、梁家輝四大影帝到場慶祝,另外有邱淑貞夫婦和竇靖童。


上山安娜 - 發電站
曲 : 改編 / 詞 : 林振強
碟內多首歌曲將上山安娜塑造為hot girl,可惜她的唱功嚇人,尤其個"閃"字,唔知閃左去邊。
https://www.youtube.com/watch?v=vtbyF561muQ
原曲 : Shocking Blue - Venus (或Bananarama - Venus)
她穿黑色短褲招展
黑色絲襪襯眼線
令交通燈也搭錯線
不規矩猛閃
你小心
黑短褲可放電
你若望見
心思會癲
變做隨便
你若望見
心思會癲
每日懷念
但她的黑色短褲偏偏
不可擋沒法看厭
令保守黨說抗拒意見
但通通偷看那邊
你小心
黑短褲可放電
你若望見
心思會癲
變做隨便
你若望見
心思會癲
每日懷念

4 comments:

Black Lab said...

呢隻係咪唔係上山安娜 debut 大碟?
依稀記得呢隻之前有隻 EP。

Anonymous said...

佢同一年出了一張EP和一張大碟,不記得次序,可能是先出EP,然後出這張大碟。

Alex said...

謠 傳佢有菲律賓血統...

why bother said...

應該出大碟先。隻EP係remix EP。