蘋果日報 : 神秘唱片內有乾坤

原來不是開天窗,而是填字遊戲,CD內有貼紙,可自由組合碟名,任由聽者發揮想像空間,正如《你知我知》,你說是針對中共,我說是男女flirting快歌,點講都得,比VIIV、8X8更符合創作精神,只差在可選擇的貼紙中,沒有「痛」、「心」、「疾」、「首」四個字。


2009-07-06

八方早前同大家八過,話環球唱片搞咗隻精選碟《田》,收錄嘅主要係香港樂壇20年來,同六四有關嘅歌曲。隻碟近日終於出街,八方第一時間買咗返嚟,發現製作單位真係好有心思,不單止歌詞集用紅色 highlight咗每首歌特別有意思嘅歌詞,原來封套個「田」字,仲有特別用途!

碟名自由組合

隨碟附送咗兩張貼紙,表面睇嚟冇乜特別,但只要你逐粒字搣落嚟,貼喺個「田」字度,你就可以自由發揮將隻碟命名為「毋忘六四」、「薪火相傳」、「民主萬歲」、「自由萬歲」、「八九六四」、「六四二十」……

17首歌裏面,梅姐當年喺《民主歌聲獻中華》唱過嘅《四海一心》、盧冠廷嘅《漆黑將不再面對》、夏韶聲《媽媽我沒有做錯》、達明一派《天問》、 Beyond《長城》等等,固然早已經係香港人對六四記憶嘅一部份。

連林憶蓮首《破曉》,都用紅色 highlight咗「但是我的決心沒有點滴動搖」呢兩句歌詞;學友唱嘅《人間道》,就凸顯咗「大地舊日江山怎麼會變血海滔滔」呢兩句。

《田》嘅監製朱先生早前同八方講,呢張碟只係「慘情歌」精選,外界唔使太敏感。又係嘅,八九民運人民因為對國家嘅愛而落得如斯下場,真係好慘情嘅。


其他精選組合
薪火相傳
民主自由
六四二十……

3 comments:

一個人 said...

生果報這樣介紹這隻碟,算不算是另一個「急急表態」的例子?平反6.4雖然是需要的,但無需這樣快速表達擁抱民主的立場。
至於《田》大碟,恐怕不宜帶入內地了。

Leo said...

嘩乜咁玩嘢?寰球唔要大陸巿場拿?

估唔到除咗XXX,呢期仲有雙咁值得買嘅碟呀!

Anonymous said...

Wyman仲有一首莫文蔚的婦女新知
一樣以口語入詞
,內容好抵死下