影3首歌



‧影3首歌,是採訪外國歌手的規定,如濱崎步、Rain,今次張學友也用這個規矩,攝記影完開場3首歌,便會被請離場。憑此推論,Jacky Cheung是第一位國際級中文流行歌手。

‧只有部份周刊的文字記者被請進場採訪,其他不獲邀請的,只能買票入內採訪。3首歌後,有一位實Q站在文字記者席,以防他們拿相機出來拍照,但觀眾任影唔嬲。







‧巡迴演唱會英文名叫做《The Year Of Jacky Cheung World Tour 07》,原來The Year Of Jacky Cheung取代了The Year Of The Pig。

‧中間有一齣30分鐘的音樂劇,內容環繞《雪狼湖》(國語版) 和《如果‧愛》,半小時不熟悉的國語歌,觀眾耐性受到了考驗。唔明點解咁多歌手恨做音樂劇,次次演唱會的新意念,都是加插音樂劇,沒情節沒佈景沒對手合唱,咁就叫做劇?

‧藝術總監由張學友擔任。

‧十年如一日打扮由頭閃到落腳,以前就賴Mei Mei品味差啫,今次用奚仲文、朱祖兒、陳華國3個服裝師,冇得賴啦。

‧個蘭花手仲未戒。

‧冇唱《日與夜》。

‧報告完畢。







‧陳慧嫻有來看,但可否唔擺成龍甫士呢?

3 comments:

Anonymous said...

HAHA
好好笑,不過張學友個蘭花手應該跟足一世:P
招牌動作來:P

Anonymous said...

你好 , 不知可否 link 慧嫻張相

chi said...

Anonymous,

可以,請隨便。